CTW Promotors CreamyC Posted December 26, 2002 CTW Promotors Share Posted December 26, 2002 chagging I would admit it that if I knew what it was? Quote CreamyC™ Email: CreamyC@ClubTheWorld.uk MSN: CreamyCTW@Hotmail.com Mobile: 07956 462 642 (T-Mobile) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Shenlong Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 he means "shagging" just a slight ypo, the S and the C key are close together Kev. And mr Happy, why all this still abotu me and Beckie? still news to me! and i like someone else anyways! Quote ~fighting for peace is like f***ing for virginity... *Gordy* msn: maladjustedfreak@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Mr Happy Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 creamy dont count as his only a part time gay Quote Mr Happy's fishy fish MangaFish munch munch MSN & e-mail - mangafish@mangafish.net AOL - MangaMorgan Online mixes - http://www.mangafish.net/mixes/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Shenlong Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 Quote ~fighting for peace is like f***ing for virginity... *Gordy* msn: maladjustedfreak@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Beckie in La La Land Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 oooh i feel a who loves who post coming on!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Signum Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 yourfriendandri@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Dondo Posted December 26, 2002 CTW Members Share Posted December 26, 2002 mine is dondo71@hotmail.com Though won't be on msn messenger till new year as away from home pc and have to do with my ma's steam driven computer. Hang on time for shovelling some more coal in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members colin66 Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 mine is: colin66_uk@msn.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Tina Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 mine is: tina_g_ukc@hotmail.com feel free 2 add me Quote ************************************** When am i not horny 😉 😊 Msn Messanger:tina_g_ukc@hotmail.com Yahoo Messanger/Email ickle_cat_1981@yahoo.com ************************************** Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Wonky Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 mine is rolf_the_golf@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members DoObY Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 dooby_man@hotmail.com Quote Any messages you may receive bear no insight whatsoever into the mind of the sender - He hasn't got one! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Darkraver Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 mine is bradjhealy@hotmail.com Quote GO HARD OR GO HOME Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Ellie Posted December 27, 2002 CTW Members Share Posted December 27, 2002 i like someone else anyways! *woooo* come on then mr, spill the beans!! Nell loves a bit of goss!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Dinger Posted December 28, 2002 CTW Members Share Posted December 28, 2002 Mine below Quote Nathan Bell: Don't be afraid, to let yourself go MSN: CTWDinger@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTW Members Simon_C1562626685 Posted December 28, 2002 CTW Members Share Posted December 28, 2002 mines TidySi2003@hotmail.com Quote you need me i'm magic E, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts